3 nya

MOLDAVIEN
 
Alltså klänningen... *älska eurovision* Och låten är värdelös så 0+0=0 för Moldavien i år.
 
NORGE
Jag kan verkligen förstå hypen kring den här låten, den är ju riktigt riktigt fin och jag gillar den absolut. Känns dock också som en låt som kommer dela folks åsikter, förstår om många tycker detta är skittråkigt. Jag hörde låten för någon vecka sedan och gillade den redan då men jag vet inte om liveframträdandet gör den några tjänster direkt. Väldigt svårtippad denna!
 
PORTUGAL
Den får pluspoäng bara för att den är upptempo till att börja med. Jag vet inte vad det är men jag känner mig lite dumförklarad av den här låten. Lite glatt och lite fartigt och lite harmlöst. Godkänt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback