5 bidrag till

 IRLAND
Tycker denna är ganska bra, problemet är att den aldrig riktigt lyfter. Gillar de irländska influenserna men de måste hotta upp framträdandet en aning. Godkänt!
 
RUMÄNIEN
Jag måste erkänna att jag inte var speciellt överförtjust i deras tredjeplats från 2010, klart överskattad låt. Tycker deras nya försök är helt okej fram till att de börjar gapa sönder refrängen. Den här saknar charmen från förra gången. 
 
LITAUEN
Efter exakt 16 sekunder tänkte jag att jag hatar låtjäveln, denna känsla mildras sedan något till ogillande och förblir sådan resten av låten. Fattar inte riktigt grejen. 
 
ESTLAND
Denna påminner mig om en blandning mellan Euphoria och denna när det gäller framträdandet. Låtmässigt håller det inte på egen hand, med framträdandet blir det lite mer intressant. 
 
ITALIEN
Denna har egentligen varit klar ett bra tag men jag har missat att lägga upp den. När jag lyssnar på den igen kommer jag ihåg varför. Skramlig rock som mest får mig att önska att det ska ta slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback