De sista fyra

AZERBAJDZJAN
Och Azerbajdzjan låter som Azerbajdzjan brukar låta... Jag tycker egentligen låten är rätt bra det är bara så balladtätt i år så det är omöjligt att veta vilka som kommer sticka ut och vilka som kommer falla platt. Men det brukar ju funka för dem. 
 
BELGIEN
Försöka går ju, Belgien... Låten är bedrövlig och ska man sjunga en låt som heter Mother är väl det minsta man kan göra att lära sig att uttala det ordentligt? Inte chanslöst nödvändigtvis dock. 
 
ÖSTERRIKE
Jag blir förvirrad av det här på så många sätt. Om vi koncentrerar oss på låten kan jag faktiskt uppskatta den. Den har lite power och jag gillar Bond-känslan i den. 
 
RYSSLAND
Varför är det så obehagligt med tvillingar? Jag vet inte om det här ska vara modernt med en retrotwist eller om det bara är mossigt rent allmänt. Jag hatar det inte men det är de längsta 3 minuterna i år, den bara är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback