Nu rasslar det till

Många sena finaler i år så det rasslar till här på slutet. Här kommer fyra till.
 
TYSKLAND
Jag växlar mellan att tycka att denna är småskön och seg. Det är väl det släpiga beatet som gör det. Den kommer liksom ingen vart och jag tröttnar lite efter ett tag.
 
GEORGIEN
Jag spenderar de första 45 sekunderna med att fundera över om det här ett skämt eller inte och resten av låten att ha ont i magen å alla georgier i världens vägnar. Kan vara sämst i år. Georgien, har ni träffat Lettland? Ni kommer att spendera en hel del tid tillsammans längst ner på alla topplistor i år. 
 
ARMENIEN
Snygg låt som känns modern. Tycker att den är rätt fin hela vägen men den kommer igång lite mer framåt slutet, men då kanske folk redan har avskrivit den?
 
SAN MARINO
She's baaaack... Tävlade hon inte med den här låten förra året också? Jag hatar den inte men den känns bara så fruktansvärt daterad och jag ser inte vem som ska rösta på detta. Och pratan på slutet gör det inte bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback