Tyskland

Jag hoppades ju, som jag skrev för nån vecka sen, på Cinema Bizarre i den tyska finalen som avgjordes igår, tyvärr tog dom fram lilla slaktarkniven och det lät väl inte jättemysigt live. Av dom fem bidragen tyckte jag personligen att Carolin Fortenbacher var bäst. En fin ballad, med Carola-fläkt och hela grejen. Har hört den några gånger och den har blivit bättre och bättre. Den tog sej också till den så kallade Superfinalen dit två av låtarna gick, den vann dock tyvärr inte. Ostmackan vann.

Disappear - No Angels

Jag tycker det är en helt okej låt, men det känns inte jättekul heller. Tjejband som sjunger mespop borde förbjudas =P Tydligen så är dom Tysklands mest framgångsrika tjejband genom tiderna, så dom vann nog lite på namnet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback