Something übernördigt just knocked on my door

Alla vet väl vem Donal Skehan är?
Tänkte väl det.
Om inte så var han iaf en av de tappra som utmanade
Dustin the Turkey om segern på Irland i år. Jag har nämnt honom lite kort här också.
Jag surfade lite i godan ro och råkade snubbla över hans blogg här på morgonkvisten. En trevlig liten sida var det. Han har eller har haft en svensk flickvän, är inte det god smak så säg. Det visade sig även att han varit med i ett pojkband en gång i tiden, och det är väl lite här poängen med hela inlägget kommer. En av medlemmarna var Jonathan Fagerlund, som folk som inte egentligen har en aning säger är aktuell för MF nästa år. Han var ju förövrigt med i Fyrans gamla talangjakt Super Troupers en gång i tiden, och Super Troupers-barnen håller allt jämt på att ta över världen, Alice och Anna i Idol, Amy Diamond und so weiter, und so weiter.
Ta ett djupt andetag och loooooserförklara mig, eller stig in i värmen och übernörda lite ni med =P Och kika in på på The good mood food blog kanske?

Videon nedan är inför den irländska finalen där han pratar om sitt, i mitt tycke, mycket sunda Eurovision-intresse =P Och lite om hur låten kom till och lite så. Klämkäckt så det svartnar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback